Slide 1 CAMPUS ESPORTIUS T’imagines trobar
un lloc on fer esport, poder desconnectar i viure la natura?
L’Espai Laru t’espera!
CAMPUS ESPORTIUS EL CLUB EL CLUB
CAMPUS ESPORTIUS T’imagines trobar
un lloc on fer esport, poder desconnectar i viure la natura?
L’Espai Laru t’espera!
CAMPUS ESPORTIUS EL CLUB EL CLUB

Amb més de 20.000 m² podràs gaudir al màxim de l’esport en un entorn natural únic.

ENTORN

Slide el-club guadir al màxim? T’agrada fer esport i vols màxim? T’agrada fer esport i vols gaudir al

Amb un camp de futbol-11 (dos de futbol-7), un camp de futbol-5, cinc pistes de pàdel, dues de tennis de terra batuda, dues piscines a l’aire lliure per grans i petits, una pista de frontó i dues zones per jugar a la petanca, l’Espai Laru és el teu lloc.

La majoria de les activitats esportives són a l’aire lliure: podràs fer esport i viure la natura al mateix temps.

Però això no és tot. A L’Espai Laru hi trobaràs tot el que necessites per passar els millors moments amb amics i en família. Una zona de bosc amb més de 7.000 m² amb parc infantil, un espai perquè juguis partits de vòlei amb els teus i una zona de pícnic per celebrar festes amb els petits de la casa.

Fes la teva experiència rodona i gaudeix també del nostre gimnàs i sala d’activitats dirigides. I no t’oblidis de passar-te pel nostre bar restaurant, on podràs degustar els nostres plats casolans!

I tot sense que t’hagis de preocupar on aparcar: tens zona de pàrquing de franc sempre, durant tot el dia!

ESDEVENIMENTS

Slide Pren nota! Esdeveniments hit-funcional m-hit-funcional esportius tot l’any esportius tot l’any Pren nota! Esdeveniments

A l’agenda d’esdeveniments esportius de l’Espai Laru sempre hi trobaràs activitat. Ens encanta l’esport, el vivim al màxim i això es nota: organitzem tota mena d’esdeveniments i competicions en els diferents àmbits esportius que oferim al nostre espai.

A més, la nostra marcada vocació social ens porta a implicar-nos en esdeveniments solidaris com tornejos benèfics o col·laboracions amb associacions com la Creu Roja, la Fundació El Maresme, l’AECC o l’AFIMAT, entre d’altres.

Aquí trobaràs la Lliga de futbol 7 amateur més gran de tota la comarca i amb més participació d’equips de tot el Maresme.

Si t’agrada el pàdel, podràs donar-ho tot durant tota la temporada amb els nostres tornejos interns com el Torneig Nocturn que fem els mesos de juliol i agost i amb campionats socials com el Torneig Solidari de la Creu Roja de pàdel per a la recollida de joguines. I amb nosaltres també pots gaudir de competició federada, el nostre equip femení juga a la Divisió d’honor de la Lliga Catalana de Pàdel!

Si lo teu és el tenis, has de saber que també organitzem competicions internes d’octubre a juny, en format lliga o de rànquing. I si t’agraden els esports d’aigua, no et pots perdre el “Mulla’t”, una jornada de piscina plena d’activitats destinades a recaptar fons per l’Esclerosi Múltiple.

Slide Escola Pàdel bé en família Vine a passar-t’ho m-inici-escola-1 Vine a passar-t’ho bé en família

Qui ha dit que no es pot gaudir l’esport i estar en família alhora? A l’Espai Laru celebrem activitats perquè visquis l’esport amb els teus. La Diada del soci, la Revetlla d’estiu o el Tió de Nadal són algunes de les festes que t’esperen a La Laru!

HISTÒRIA

Slide esportiu i social La nostra història: de club social La nostra història: de club de futbol a complex esportiu i de futbol a complex

Els nostres inicis es remunten a l’any 1975, quan un grup d’amics que es trobaven els diumenges per jugar a futbol va decidir crear una unió esportiva. Tot i que inicialment vam néixer amb el focus posat al món del futbol, amb els anys hem anat evolucionant fins a convertir-nos en un gran complex esportiu on es poden practicar un munt d’activitats relacionades amb el món de l’esport.

Des de l’Espai Laru ho tenim molt clar: la pràctica de l’esport és clau per fomentar un estil de vida saludable. Valors com l’esportivitat, la bona convivència, el treball en equip i la solidaritat són molt presents en la nostra manera de fer des del primer dia.

Des de l’any 2020 ens hem unit a la Fundació Iluro, una entitat molt arrelada a la ciutat de Mataró i des de la qual estem treballant perquè l’esport sigui cada dia més inclusiu i es converteixi una eina d’integració social. L’esport és també cultura, llegat i patrimoni i, per això, en aquesta nova època també ens representen valors com la tolerància, l’empatia, el respecte a l’entorn, el treball en equip i la no-violència.

Vols abonar-te?

Vine a la família Espai Laru!

Vine a gaudir de l’esport en un entorn privilegiat enmig de la natura!

Tenim preus molt competitius per a tu i per a tota la família: per molt poc podràs gaudir de molt!

Quotes 2023

Privacy Settings saved!