skip to Main Content
POLÍTICA DE DEVOLUCIÓ
- Una vegada confirmada la reserva i efectuat el pagament, si es vol cancel·lar o anul·lar la participació de l’infant inscrit, un dels responsables d’aquest haurà de comunicar-ho de forma expressa i per escrit a l’Espai Laru (laru@laru.cat) en un termini de fins 5 dies abans de la participació en el campus, amb un reembossament del 50% del total; completat aquest termini, no es tindrà dret a la devolució del pagament de la inscripció.
- Qualsevol modificació d’una inscripció que afecti l’organització de l’activitat, s’han de realitzar, com a mínim, 10 dies abans de l’inici d’aquesta. Qualsevol nova inscripció o modificació realitzada fora del seu termini tindrà un recàrrec de 25 € en concepte de despeses de gestió.
- L’Espai Laru es reserva el dret de cancel·lar l’activitat per falta d’inscripcions suficients, força major, o qualsevol causa justificada, que facin impossible dur-lo a terme, o per qualsevol altra raó que, a criteri exclusiu de l’Espai Laru justifiqui la no realització d’aquest. En qualsevol cas, l’Espai Laru, haurà de comunicar-ho abans de la data prevista per a l’inici, sense indemnització de cap classe, estant obligat únicament a tornar les quantitats rebudes.
Back To Top